chicago, new york, cali, florida..

... man börjar drömma sig sakta men säkert fram emot sista månaden man får i usa..
Sista månaden ska jag spendera med min Anna och för övrigt så åker hon och jag till chicago på fredag:)

en helg med två svenska tjejer som vet hur man festar och shoppar... jag brukar inte lova saker.. kan va ganska dålig på att hålla det.. men jag lovar att ni får en uppdatering.. även fast du mamma ine uppskattar mina helgevent haha:d

alkohol får inte dirckas före 21 års ålder i detta landet.. ( jag älskar USA över allt annat på alla sätt, men vissa saker stämmer ju inte helt överens)..

Ni kanske undrar varför jag skriver om en skit ålder i sverige men här är det som sagt stort och jag längtar lite, sen min poäng är att de läser ens födelsedata lite baklänges så enligt DOM fyller jag år IDAG.. 4 februari 1988, men i självaverket fyller jag ju år den 2 April 1988..
så enkelt var det att fylla 21 lite tidigare än beräknat:D!!

Jag spenderade min kväll med Linn igår, jag säger inga kommentarer men hon e fanemej en riktigt go tjej:)

Vad skulle man gjort utan skype eller internet överhuvudtaget?
du kan maila, snacka med folk, se folk, skicka bilder ta emot bilder.. jag låter som om jag är ngn mor/farförälder.. men när man sitter i usa hur många mil från sina bästa vänner och familj så inser man hur viktiga dom är och hur mycket man tänker på dom:):)

Mitt citat: men flytta dig till andra sidan jävla fitta, näe men där tog jag i lite..
jag nämner inga namn:D

gosspi girl nu!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0