bigger is better, better is bigger..

Så där lyder mitt och Linns motto
men idag har vi bestämt oss för att ta tag i det amerikanska livet:)
jag lovade om att inte skriva om mat mode och sånt tjafs även fast smink hår och mode tillhör mina största intressen så tänkte jag inte vara så tråkig:p
för det är ändå inget som intresserar när en småstands brud ska börja skriva oh tro hon är ngt:)

därflör skriver jag om det som händer mitt liv, och som faktiskt inte händer någons annan liv utan detta är mina egna händelser:D

Varje gång jag ska skriva en blogg vill jag ha en mest spännande rubrik,
så dagen stora utmaning är faktiskt att komma på en oslagbar rubrik
och därför idag blev det bigger is better, better is bigger!

Körde flickan till skolan, åkte till linn för att träffa linn och hennes gamla lärare
det blev de berömda pannkakorna på pamelas, dem är oslagbara!

Sen
GRATTIS
sara och sofia, min älsklingar:)
känns konstigt att inte kunna fira er som vi har gjort de typ senaste 5 åren:/


även grattis patric, idag blir det att fira dig:)

jag kommer med ett annat inlägg senare!

pusskram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0