njut:)

Tack Linn för en underbar resa och denna kommer med all sannolik kommas ihåg <3

Kommer bli ett långt inlägg så förberedd er, kanske med en påse chips och lite läsk, för då blir juy allt så mycket mysigare och hemtrevligare haha:)

Men förra inlägger blev ju lite kort och intensivt om man säger så,
jag tänkte skriva lite mer ingående på allt och framförallt skriva om människorna vi träffade!

SAM& BECCI = ett underbart par från Nya Zeeland, han var även något av det charmigaste och snyggaste vi sett:)


från vänster: stefan, becci och sam!

Valery och Timofey= två killar från Ryssland som åkte till Miami och gjorde inget vettigt mer än att drack vodka!




Anja: en tjej som reste på egen fot, men är ursprungligen från slovenien


Jade och Amiee = från Australien, blev våra rumskompisar för en natt också :)
Ni tjejer är verkligen saknade, fick ju gjort en massa med er på ett par dagar. Jag lovar att komma och hälsa på er:)


från vänster:
Linn, Amiee, jade och jag!

HJÄLTEN: här kommer en liten berättelse om honom!
en dag när jag och Linn behövde mer toalett papper så gick vi till receptionen, där stod han!
en snygg ståtlig snygg man haha kan ha överdrivit, men vi frågade på engelska och han sa javisst men också:
"were are u from"
- Sweden
" Han säger då: jag kan prata svenska
vi skrattar och tycker det e coolt men HAN PRATAR FLYTANDE SVENSKA!
sen har han blivit våran hjälte, han har haft sex med 3000 och han är underbar!
njut av bilden



Nu orkar jag inte lägga upp massa bilder, men detta är väl mest folket vi hängde med under tiden:)
Hostel är ngt jag verkligen

Miami var underbart på många sätt, soligt väder utflykter fester folk och massa annat:)

Men orkar inte skriva annars heller haha sorry :)

mer uppdatering imorgon!

PUSS!

97 dagar kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0