Pitten var SHTEIF!


Torsdag vid 3 tiden sa jag till barnen att nu ska vi till biblioteket men sådär skämtsam och lurig som jag kan vara så hade jag ju planerat med Josefina att vi skulle hämta upp henne, och lyckat blev det:D och aj va barnen blev överraskade:D

Fredagen jobb till 18,00 efter det blev förberedelserna på allvar och tequilan kom fram!
vid 2100 tog vi bussen ner till Oakland för att göra Peters Pub osäkert, visst lyckades vi och med oss blev vi ju vän med bartenderna, alltid ett plus i kanten!
Vid 11 kom Lara och Irina förbi tog en öl, sen gick färden mot det omtalade BARROOM som ligger nere i Station Square!...
en lyckad kväll med sleepover, mer än så får ni inte veta!

Lördag:
vaknade upp sliten som fan, familjen hade yardsale så jag och Josefina fick ansvaret att åka till sandcastle med barnen efter blev det Lara´s hus med en au pair reunion trevligt, men baksmällan var med påfrestande än va vi trodde. Men hem duscha middag och sen var festen igång igen!
2100 hämtade L&I upp ossm ner till South side till FAT HEAD vidare till Marios och spelade soccertable, (vilken killmagnet) sen avslutades natten nere i station square igen inne på ZEN och tacka Josefina för att hon kände killen i "kassan" för han släppte in oss gratis!

jag har som sagt kalgat endel, men sen
öl för : 16dollar
drink för 5 Dollar
alltså man kunde ju haft det sämre;)

Idag blir det tacobell och sen shopping mest för Josefinas del för en annan måste ju spara pengar till Miami men att bara luffsa runt är också mysigt!

Bilder kommer sen!

LOVE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0