När är det dags att säga ifrån?



När är det dags att säga ifrån på riktigt?
är det när man känner sig riktigt förbannad och man nästan gråter av ilska?
så känner jag just nu, men någonstans så säger det stopp och säger SVÄLJ du åker snart hem..
va gör man??
är det någon som har ett tips hur man säger till en främmande människa på ett snyggt sätt att han har en annan åsikt eller något att säga till om??


Ikväll blev det bio med Josefina Linn och Drazen, mysigt och kanon vart men filmen vet jag inte ens vad den handlade om!

Nu är det lägg dags!

mer uppdatering kommer imorgon!



LOVE!

idag saknade jag att ha någon att krama hålla handen och så... men det var inte dig jag saknade..
jag går vidare och jag kämpar!


GRATTIS MIN ÄLSKADE PAPPA PÅ FÖDELSEDAGEN!

Kommentarer
Postat av: isabelle

Har det gått så långt att du vill gråta hade jag nog sagt till, för det är inte okej!



Vilken film var det ni såg på förresten? :)

2009-08-10 @ 06:41:17
URL: http://isabellemd.blogg.se/
Postat av: Tea

heja catja!

2009-08-10 @ 20:07:22
URL: http://teaeriksson.blogg.se/
Postat av: MUM

Heja Catja. You will fix it!

2009-08-10 @ 22:10:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0