Minnen!



Sentimentala eller paranoida catja här igen då!

Ett terapi samtal med Josefina på coffe tree ikväll blev det, massa minnen pinsamma stunder och korkade kommentarer men det gav oss flera skrattanfall dock:)

Imorgon kanske det blir cheesecake factory eller så blir det BIO jag hoppas på BIO...

Idag fick jag så ont i magen av hemlängtan.... ni sks veta att ni finns med mig jämt att jag räknar ner veckorna dagarna och månaderna!

sitta i soffan med mamma pappa och cajsa och kolla på söndagsfilmen och äta lösgodis, whats up med det liksom?
nää va fan,  USA häng med i utvecklingen!

Festerna, whats up med taxi? jaha nää då bojkottar USA bussar och taxibilar istället kör man FULL
är det ett plus eller minus??

SHOPPINGEN får jue tt STORT STORT STORT plus för här shoppar man när var och hur man vill!

KAFFE
MINUS men ack så mkt mer mysiga coffeshops det finns här:)
coffeé tree... det kommer bli en förslust

men alla filmkvällar, krängar dagar, fyllor? bakfyllor
bakismat?
åhh älskade vänner ill be right there!
saknar er och tänker på er!!

snart MINDRE än 100 dagar kvar!

love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0