Måndag!



Måndagar är alltid galet dryga, men med ett super sällskap så går ju allt. Jag och Josefina skojar skrattar gör narr och dissar oss själva jämt och ständigt;)

men HERE IS THE HAPPY HIPPO = en enkel och kortfattad förklaring på mig själv t;)

Dagen spenderades vid poolen och sen vidare till en anna pool, hem la barnen massa snack och lunch med Josefina, tacos lagades på högnivå sen blev det tjejsnack på rummet som vi sedan fortsatte med nere i SQH med en kaffe och mys!
hem i bra tid för att kunna skriva blogg och chatta på facebook, vilket BUSY lifestyle man har va;)?

och sen en fråga? VARFÖR SKRIVER DU TILL HENNE DIN TÖNT!
ja DU är tönten!!!

Jag saknar, det gör jag varje dag!
du nämns i alla sammanhang... är det ett normalt beteende?
jag vågar inte fråga så därför lämnar jag det här....

lite bilder från helgen  :)
enjoy and i will see u guys about 4 month!














Ddet var dessa bilder so far!

aa vi hörs imorgon och nu är det god natt!

Love u!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0