Komplicerat



Nar man bestammer sig for att aka ivag ar det mycket man lamnar, man kanske inte riktigt inser det nar man ar sa mitt uppe i allt... men nu forstar man!
Nar man var hemma hade man koll pa saker och ting, man fick hora skvaller kunde lagga sig i osv osv.... okej ska vara arlig att det ar skont att slippa allt skit snack om allt och alla osv osv...


men vissa personer onskar man att man inte andra, jag vill inte skriva namn eller vad det handlar om... men vissa persoer vill man liksom ha "koll" pa... hjalpa manniskora pa ratt spar... NEJ det ar inte EXet som jag snackar om... jaaj skit samma!

idag klippte jag mig, SHIT jag tog modet till fanga... stolt over mig. Snyggt blev det ocksa for den delen :)

Idag ar det ett ar sen... jag brot min lillta hos blomman HAHAHAHAHAH ingen trodde mig och inte brydde sig nar jag va ledsen men dagen efter sa forstod alla haha det var roligt :):)....
och ett ar sen.. what ever!


regnig fredag.... slutade i vanlig tid... inget hande.... vart fanns du nar jag onskade att du ringde pa min dorr och kom med chips och pepis??

Puss och god natt!

Kommentarer
Postat av: maria

Och fint blev håret, stolt jag blev att du tog det STORA steget;)

2009-08-31 @ 03:56:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0