Armen i vinkel



så löd sången som vi alla sjöng igår på festen!

Veckan som gått har varit bra, lång och dryg... men som tur är så är Josefina här och livar upp stämningne tillsammans med Linn!

Bio i parken i onsdags
torsdags blev det jobb hela dagen
fredags jobb från 9-12
vid 12 stack vi till poolen för att få, men det utvecklingsstärda vädret i Pittsburgh så kanske det inte blev så mkt med det, men roligt hade vi!

på kvällen så stack vi till MOUNT WASHINGTON på fest, CHAD hade inflyttningsfest, det var verkligen en kväll som slutade underbart!
Men mitt i festen kom polisen påbesök, så nu var alla tvunga att gå inside, men det gjorde inget flr det resulterade i att vi träffade sköna tjejer och nick,john och Steve!

När jag var på den festen så var jag så lycklig, jag var med i den typiska COLLEGE filmen.,,, röda och blåa plastmuggar öldunkarna och de alla "ölspelen" de har!

Lagom med sprit blev det också, och det känns bra idag... eller kanske det bero på att jag vaknade 1300 haha;)
Annars så spenderades lördagen i waterfront, josefina shoppade ihjäl sig nästan haha, men ändå sa hon idag:
DU??? KAN VI ÅKA TILL MALLET haha hon e för jävla dum hon haha ;)
Men ack vad roligt det är att hon är här, vilken vän:)

Nu är det film och chips och fläska till oss!!

BTW: steve älskade oss svenska tjejer och han sjöng sten hårt på låten:
ARMEN I VINKEL ;)

enoy the pics!







Cupid shuffel!












Är det någon som känner igen denna "posen"
amen det 'är ju ifrån HIGH SCHOOL MUSICAL!



En kväll utan nattamat?? tänkte väl det
korv och pepsi utanför barrom, vilken hjälte!




HAHA lycka!
love it! <3

hejdå!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0