Detta är vad jag känner, varför ska jag dölja?



Men gud va händer? DÅLIG uppdatering eller vad?? Men jag tror det är Josefina som upptar all min tid, men det gör inget för jag gillar att vara med henne:)
Ytterligare en anledning att få komma hem till Sverige, hälsa på Jossan i V-ås.. vilket ös:D
can´t wait to go back to Sweden!

Dagen bestod av det vanliga jobb , poolen med barnen och deras kompisar... livat värre!
ikväll var det " sista middagen" med Josefina innan hon sticker hem:/
Efter åt tog jag bilen och körde till min Kära vän Linn :) kändes skönt att bara få va hos dig, dirket när jag kom hem till henne blev det brottningsmatch i hennes säng haha., men det tillhör ju vanligheterna:D!
och på LÖRDAG STICKER VI TILL MIAMI sug på den suckers!!!!!
see ya!! haha


En rolig sak har hänt, men vill inte berätta än fall i fall men måste bara skriva sådär:)


Kan ni känna den där knipande känslan i magen som får en att inte kunna andas tårarna forsar och allt känns hpplöst?
hur kan en sådan känsla komma och gå för jämnan?
och idag frågade jag min älskade mamma vad meningen med livet är?
Är det meningen att man ska bli sårad sviken och att så många saker ska göra ont?
but i guess,, men sen samtidigt när jag tänker på allt så har jag faktiskt ett underbart liv på sååå många sätt och vis... som tyvärr många andra inte har! :)

Nu kommer lite utdrag på ett par favoritlåtar NJUT och man får lov att gråta:)

Collide:

Even the best fall down sometimes
Even the wrong words seem to rhyme
Out of the doubt that fills my mind
I somehow find
You and I collide

Tonight - FM static:

I remember the times we spent together
on those drives
We had a million questions
all about our lives
and when we got to New York
everything felt right
I wish you were here with me
tonight

Tonight I've fallen and I can't get up
I need your loving hands to come and pick me up
And every night I miss you
I can just look up
and know the stars are
holdin' you, holdin' you, holdin' you tonight

Stepping Stone - Duffy

I remember way back way back when
I said i never wanna see your face again
Cause you were loving yes you're loving somebody else
And I knew oh yes I knew I couldn't control myself
And now they bring you back into my life again
And so I put on a face just like your friend's
But I think you know oh yes you know whats going on
Cause the feelings in me oh yes in me are burning strong

Im I Not pretty Enough- Kasey Chambers:

Am I not pretty enough?
Is my heart too broken?
Do I cry too much?
Am I too outspoken?
Don't I make you laugh?
Should I try it harder?
Why do you see right through me?

I dont want to miss a thing- Aerosmith


I could stay awake just to hear you breathing
Watch you smile while you are sleeping
While youre far away dreaming
I could spend my life in this sweet surrender
I could stay lost in this moment forever
Every moment spent with you is a moment I treasure

Dont want to close my eyes
I dont want to fall asleep
Cause Id miss you baby
And I dont want to miss a thing
Cause even when I dream of you
The sweetest dream will never do
Id still miss you baby
And I dont want to miss a thing



Detta är bara ett fåtal låtar av de som spelas hemma hos mig nu, men jag vet inte va ni har för realtion till musik, men musiken är mitt liv!

Tack och god natt!

Love!












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0