Violshot i en kaffekopp?


Eftersom jag skrev en massa kludd igår om skola minne bla bla bla
så tänkte jag skriva ner en den låtar som betyder/betytt väldigt mycket för mig
SHIT 21 år hur många låtar är det inte som man förknippar något med??
men kanske ta de låtar som ploppar upp i huvdetförst! :)

Kasey Chambers: IM I NOT PRETTY ENOUGH?

Imogen Heap : speeding cars
                           Hide and seek
                           Good night and GO

Keith Urban   : Wanna love somebody

Face2 ?        : african queen

Planet white?   : Hey there Delilah

Jordrin Sparks: Tattoo

Fergie:            Big girls not cry 

blink 182 :    whats my age again. 

Linda B      : Hur svårt kan det va
     
   

Jag kom på att jag inte orkar skriva ner så mycket mer, dels för att jag måste städa rummet, och sen att jag hade kunnat sitta här tills nästa år:D.. lagom tid tills jag kommer hem!
WHY NOT?

Många av dessa låtar lyssnade jag på 07-08, det året var ett tufft år för mig och för många andra!
Om ni mår dåligt eller vad som helst, sätt på er favorit låt så mår ni genast bättre.
Mitt liv består av familjen vänner å MUSIK!

idag är det ingen rolig dag alls faktiskt,
ska på minnesstud till de 2 kära barnen som dog i traffikolyckan:/

PUSS!!!

       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0