They got the whole world in theirs hands..!

Älska
Tycka om
Hata
Irriterade
Arga
Ovänner
Bästa vänner
Klasskompisar
Arbetskamrater

Gifta
par
tillsammans
sambo
På g
dejta
olyckligtförälskad


TA VARA PÅ VARANDRA!
Tänk på dessa punkter jag skrivit ner, många kanske tycker jag är utvecklingsstörd och andra kanske uppskattar det :)
well well...
Njut av tiden tillsammans eller ensam om ni trivs med det, men försök att va lycklig
för det glada i livet kan försvinna snabbare än ni tror!
JAG ÄLSKAR ER:D

Som jag skrev innan så skulle jag på en minnescermoni till de 2 små barnen som dog i en trafikolycka.
INGET ROLIGT ALLS!!
Var blommor sång tal
mamman och pappan var där..
tårarna forsade ner längs mina kinder...
När vi stod där kom där en man men 2 små duvor,
en var KATE och den andra var PETER!

2 vita söta duvor som de sedan släppte upp till himmeln..

Nu vet jag inte riktigt hur jag ska börja detta men det handlar om tron på något,
tror vi att det var KATE OCH PETER ( duvorna alltså?)


Jag tror att det är viktigt att man har någonslags tro, det behöver absolut inte vara det mest religösaste ever utan bara att han har ngn tro!
någon kanske tror att en vänstra lillnagel är ens tro i livet
andra att så länge man är ärlig så är det ens tro eller hur man ska säga!


Fantastic four <3

Kommentarer
Postat av: mamma

Det är inte utan att jag också fäller en tår när du skriver om detta hemska som hänt dessa två barn. Vilken fin symbol duvorna representerade.

2009-04-23 @ 09:22:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0