ROCK ON!

När klockan ringde imorse på 0800 ville jag endast krya ner i sängen 2 timmar till och vakna upp och få reda på att jag kaan stanna i NEW YORK, att vara lycklig kan man vara men INTE så lycklig som jag är när jag är i NEW YORK med MARIA!! kl 10,00 så beger jag och maria ut och går mot busshållplatsen.. hur sorligt som helst, var som att säga hejdå som jag gjorde i december.. men samtidigt vet jag att jag får träffa dig/henne om bara någon månad:) att förklara detta kort: SÅ ÄR DETTA VÄRLDENS BÄSTA HELG TOPPKLASS! men väl på flygplatsen så var mitt planinställt, sen var det försenat i 3 timmar vilket jävla kaos!! jag är trött därför blir mitt SMUCK inlägg inte så lång, men det kommer mer en annan dag;) Nä maria, nu sket vi i detta som polisen sa när han sket deg i brallan.. idag är jag ledsen, faktiskt jätte jätte ledsen.. åka ifrån NEW YORK gjorde mig såå ledsen:/

Kommentarer
Postat av: Partypooper

Ja, jag vet!!! ångest. Men det var ju kul att polisen sket deg i ballan nu ju;) hahahahha

2009-04-07 @ 03:58:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0