Rent..


glad, social, öppen älskar livet... dans gymnastik och musik...
känner ni igen personen,... AMEN det är ju jag, svårt att lista ut!!


Som ni alla redan vet så fyllde jag ju år för 2 veckor sedan, sjukt dock!
I present av värdfamiljen fick jag biljett till RENT, idag var kvällen R " r som i rent:) " fan va tråkig jag har blivit på sistone!

Men uppspelt exalterad som jag var så tog kläderna på, klänning och mina svarta lackskor highheels så var catja i musikalmood:)

För att sammanfatta kort, så säger jag:
EN KVÄLL I VÄRLDSKLASS
Mycket bra sällskap
Underbar musikal som innehöll skratt tårar dans musik sång teater
vad mer kan jag begära?


Igår fick jag en chock men för att göra som min kära vän säger, så ska jag inte ta upp det... men ibland blir jag ledsen och ibland är jag glad:)

Då ska vi se, vad här mer hänt, jätte störigt.. hade en kanon bra ide vad jag skulle skriva om i min blogg
självfallet så tappade jag det, jätte irriterande!

Nu har det gått 4,5 månad det är ju helt sjukt vad tiden går faktiskt...
innan när jag lämnade då sa jag:
VI SES OM ETT ÅR

Det lät ju som en EVIGHET men nu är det bara 7,5 månad kvar,  visst.. jag ska ina ljuga för ibland känns det som en EVIGHET och vissa dagar undrar jag om jag ska börja packa för hemresa för december bara ligger runt hörnet!

Nej nu väntar sänger, imorgon gymnastik å mys med linn i guess!!

Tänk på vem ni är och vad ni har, ta vara på tiden med varandra!'
2 barn som är kompisar till mina värdbarn
en på 6 och en på 4 år syster och bror dig i en bilolycka...
det kan hända på en sekund!

JAG ÄLSKAR ER!
pusss

skergie 6an är saknad väldigt mycket...

Kommentarer
Postat av: Mamma

Härlig läsning mitt hjärta!

Älskar dig:-)

2009-04-16 @ 23:31:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0