pokerface

Det blev ett inlägg ganska så snart efter det förra, men det är roligare men många korta än ett LÅNGT ointressant inlägg som inte innehåller något vettigt över huvudtaget, men sen måste jag erkänna att jag är för jävla rolig och därför så är alla mina inlägg roliga, varesig de är LÅNGA ELLER KORTA! Men en fråga, varför ser mitt internet helt KONSTIGT ut?? Nä jag barnen å mamman satt på tåget på väg hem så började jag asgarva för mig själv när jag tänkte på new york trippen i helgen HAHA.. alltså helt otroligt;).. har blivit endel shopping också nu när man har varit borta, i like it:) absolut INTE för att skryta men tänkte skriva upp de ställe jag varit i USA nu så alla kan följa med :) 2007 NEW YORK SAN FRANCISCO SANTA ROSA NAPA VALLEY PASO ROBLE LA ( orange county, new portbeach, st monica, hollywood & beverly hills) LAS VEGAS GRAND CANNYON 2008 ( MAJ) NEW YORK LA (hollywood, beverlyhills & pasadena) 2008 ( september) NEW YORK hopewell...?? pukephski ( staving NOO IDEA) Canada niagara fallen 2008/2009 au pair året började NEW YORK, long island PITTSBURGH Hidden valley CHICAGO COLUMBIA BALTIMORE WASHINGTON DC PHILADELPHIA!!' och nu alla som kanske vill att jag ska hem osv osv, men om jag hade varit kvar i sverige, hade jag fått uppleva allt detta då? NEJ hade jag fått så mycket erfarenhet? NEJ ... även fast det är 1 år, 365 dagar så e det faktiskt BARA ett år! det finns värre saker!! Nu blir det sängen och för tillf'lligt har jag en kanon tid i mitt liv, ändra förmodligen imorgon när regnet öser ner och smattrar mot rutorna och man har sina två käraste barn att ta hand om;) puss ove and out BAJS!

Kommentarer
Postat av: cajsa

kloka tankar!

det heter hopewell junction och pougheepsi:) men de tog mig lång tid att lära mig stava till de senare! va glad du e där du e å att du får uppleva allt detta älskar dig! PUSSPUSS

2009-04-12 @ 17:21:04
URL: http://cajsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0