Penguins against Flyers!

Just nu är det playoffs i usa
penguins against flyers!
jävlar vad hårt det är
nu står det 3-2 i matcher och det återstår 2 matcher
penguins kunde ha avgjort det idag på mellon arena
men då tog flyers steget och visade att de va det starka laget i dagens match
resultat
0-3 :s:s
DET SÖÖÖÖÖÖÖG
min lilltå kanske??


Dagen har varit krävande men ändå väldigt rolig, tog för en gångsskull en lugn hemma kväll kände att det behövdes
helgen kan nog bli intenvis precis som alla andra helger ;)

snart sov dags!

ha det kanon folket,

DAGENS TIPS:
Gör något kul av ert liv, sitt inte hemma i er födelseort jobba i en buktik eller vad som helst
ut och res jobba utbilda er... för ni kommer ångra er så mycket!
trots att jag har tuffa dagar då jag enbart vill tillbaka till SVERIGE och mitt gamla liv
men samtidigt så har jag med mig i ryggsäcken en ny erfarenhet :)

PUSS och god natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0