Partypoopers

Efter 1,5 timmes sömn vaknade vi vid liv för att göra manhattan osäker, UPP OCH HOPPA ligg inte och dra dig som frida säger.
det var på med mer smink byta trosor och även kläder.
rosor e röda trosor lika så.

Magen skret efter sprit och MATa.. diner mittemot maria travade vi in på
beställde burgare och sanndwich MUMSFILIBABBA.
Självfallet så beställde dessa två new york bor in COSMOPLITAN och STRAWBERRIE DIQURI , det satt där det skulle..
men JAG OCH MARIA var hur på G som  helst men alla andra jävlar var PARTYPOOPERS!!
PERIKLES
PARTYPOOPERS
OCH massa mer undethöll oss på denna middagen och alla andra ville mest slänga ut oss!!
( VAD STOLT JAG BLIR ÖVER OSS MARIA)

Gick till en spanskbar drack en öl, tog en taxi till samma ställe som igår
men MER partypoopers ;) HAHA...
vi dansade drack och drack och drack lite till...
ögonen började tyvärr sina lite grann så vi bestämde oss för att trava hem, tog en taxi!
en ur tråkig taxichaufför men roligt hade vi med TAXI DRIVER och foton i taxin!
betalade och gick av, GENAST börjar Maria städa på gatan och sjunger:
STÄDA STÄDA VARJE FREDAG OCKSÅ VARJE JUL....
ett asgarv lades av från både mig och maria...

CYKELNEGERN OCH BERT OCH MARIAS MIN NÄR HON ÄR KISSIG det roade oss REJÄLT!

"du är så yeah yeah wow wow"
Du e poopen i reklamen
som har tagit poop examen!
i en plastbruk...

Jag och Maria hoppas innerligt att ni blir roade av bloggen för det blir vi,
absolt det mest roande och sjukaste helgen på länge...

nä maria då går vi å lägger oss som alla andra PARTYPOOPERS gör och skiter i detta som polisen sa när han sket i brallan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0