Nice weather makes me feel better!



12-16 pass, det har vi alltid gillat :)
Ballett med flickan och Lunch med flickan och Linn, jätte mysigt god mat och trevligt sällskap.

Vädret är SOMMAR, väldigt MYCKET sommar och det gillar vi ännu mer,
efter jag hade slutat upp på rummet tog en dusch på med en klänning tog bilen och körde till LINN!
"resdagboken" alias: lihan!

Varmt och underbart som det var bestämde vi oss för att åka ner till south side, började med att kolla lite affärer och sedan gick vi på restaurang!

Restaurangen låg vid vattnet och såg pittsburgh skyline, definitivt ett ställe jag ska visa mamma och pappa... utan tvekan :)

Kl är nu 0013 ska snart sova, lång vecka bakom mig.

Imorgon har jag ställt kl på 9 då ska jag cykla möta Linn, till shenley park spela fotboll och basket hem till linn göra oss 80 tals aktiga och vidare på fest!

Uppdatering lär komma på söndag!

miss u all guys!

ÄLSKAR ER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0