Hockey och Baseball!


Folk är ju faktiskt helt tokiga i sverige, på riktigt!
Kanske därför jag åkte ifrån sverige för att få lite distans... vissa dagar längtar man hem.. men denna dagen känner jag att jag mest vill KRÄKAS på allt och alla.. ja nu tog jag kanske i lite ;)

Nu har det ju blivit ett fasligt hysteri med Blondinbella ( åhh att jag ens tar uppe henne) att hon har varit otrgoen bla bla bla.. men ärligt skit i det, det e ju hennes val om hon varit det, och om inte bra för henne:)
men poängen var ju i att folk kommenterar lägger sig i osv osv, gör inte det...
samma sak här, har ni inget vettigt att säga så säg inget :)


Dagen så här långt har varit bra, började 9 slutade 12, ganska skönt,
sitter och kokar pasta...
Ikväll blir det antagligen Linn och hockey, Nu spelar ju penguins i PLAY OFF så det är spännande,
möter Phillys hemma..
Kostar runt 2000 svenska kronor att gå, därför väljer vi det billigare alternativet, gå och se matchen utomhus på storbildstv med öl och chips med ett sommareväder, någon som har någon invändning:)?

Sen imorgon blir det BASEBALL. PIRATES Hem till linn för en svenskmyskväll:)

Hörs sen!

Barrack har precis lärt sig gå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0