Gris flunsan härjar:S


Att träffa två livs vänner i staterna? är det något man räknar med när man sätter sig på flyget helt ensam till NEW YORK?
Nja jag hade kanske inte den tanken men lite eftersom jag redan träffat min underbara ANNA i STOCKHOLM!

Jag VET i mitt hjärta att ANNA och LINN är vänner för livet, komma så bra överrens ha så kul tillsammans,
Linn och jag planerar en resa... hemlig än sålänge fall i fall den inte blir av..
och redan efter 2 månaders vänskap och 4 dagars umgäne så bestämde jag och anna oss för att göra chicago osäkert
ibland är verkligen livet helt otippat.

varför klaga iställeet när jag verkligen borde njuta av mitt liv här? insupa alla nya saker!

Har ni hört att någon liknande sjukdom som fågelinfluensan eller ngt har kommit men nu medd GRISAR!
sådär nervös!!
Och det värsta är att min LA tripp kan bli drabbad och det suger tutte!!!!!

Men över till något mer mysigt och roande,
kvällen spenderades med min kära LINN!
Gick till vårt favorit ställe COFFEE TREE ( strabucks ÄR överksattat)
men.... CT var fullt och då bar det av till starbucks men vi fick ett bord utomhus och gratis internet så
in på TV4.SE och kolla ROBINSON
där satt vi ute i säkert 25-27 grader med en kaffe och dator och njöt av svenskt program men insåg hur underbart det är att vara här!


Imorgon jobb som vanligt när flickan och pojken är i skolan ska jag ut och gå förhoppningsvis!

PUSSKRAM!

om MINDRE än 2 månader kommer mamma och pappa hit!
saknar er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0