21... tack tack grattis

kl ringde 70 trött som vanligt då, men det var ju ingen vanlig dag för det var ju MIN födelsedag!!!
21 i staterna är ju ändå ganska stort minsann och visst kändes det hur bra som helst.

När jag kom hem till LINN så var där en skylt på dörren, e ute och springer vänta här vid dörren...

plötsligt kommer hon i bilen men högvolum och det spelas IM WALKING ON SUNSHINE, vår favorit sång
i bilden finns mitt favorit kaffe, hon tar mig till världes mysigaste ställe... kommer inte säga vart fall i fall ni åker dit!!

Med hade hon sig, pamelas pancakes
cupcake världens bästa frukost!!

Hon gav mig present också
silverhalsband
biljetter till pirates, baseball
pirates keps
och pirates tröja
hur fiiiiintt som helst
TACK min finaste Linn!!!

kvällen åt vi middag hos värdfamiljen, hamburgare bea sås och pommes, ganska fint haa..
av dom fick jag biljetter till RENT!! glad så jag fällde en tår!

kvällen spenderades med 
LINN
MARIE
SCOTT
PATRIC
en kväll som innehöll väldigt mycket skratt och för mycket tyska haha

Nu ska jag göra mig iordning för nu åker jag till NEW YORK
and i will be back at monday!!

mamma pappa och cajsa, VÄRLDENS BÄSTA!

PUSS och see ya!!

Kommentarer
Postat av: Carolin

Grattis i efterskott Catja :D

2009-04-03 @ 17:04:18
Postat av: cajsa

2009-04-03 @ 17:59:51
URL: http://cajsen.blogg.se/
Postat av: cajsa

hej hopp!!! du e med bäst:) låter som du hade BÄSTA födelsedagen ju:) PUSSELIPUSSPUSS

2009-04-03 @ 18:00:32
URL: http://cajsen.blogg.se/
Postat av: Mamma

Vilken dag du fick! Det var du verkligen värd!

Kramen pussen och klappen!

2009-04-03 @ 21:48:59
Postat av: Nelly

Låter som en härlig dag! Fick du mitt mail på facebook? :)

Saknar dig! Ha så kul i New York!

2009-04-04 @ 12:27:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0