ett hål i mitt hjärta..

över ett år sen har gått sen du lämnade mig.. du sa hejdå till oss... vi finns inte kvar längre.. det vi delade har vi inte längre.. vi lever 2 olika liv... inget vi gör är gemensamt... jag saknar dig varje dag.. jag gråter fortfarande.. borde man inte vara över dig nu? ETT år sen och 5 dagar..??

vi har träffats och träffats fortfarande.. det e underbart när du somnar bredvid mig.. på alla sätt.. men är så ledsen så fort jag inte vet när jag får träffa dig igen..

vad vill du? allt du säger och det du gör??

ta mig till usa.. NU!! jag är beredd på att lämna allt här hemma för att komma dit!!!

pusskram god natt

jGA HAR INGET KVAR!!
alla bara lämnar.. antingen på det ena eller det andra sättet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0