...

Ett tag sen jag skrev här...
livet känns som om det har fått en mening igen... läste precis en annans blogg.. samma känslor.. kan det bero på att vi sitter i samma båt?..

Dagen har jag spenderat med maria:) och snart väntar det träning..

imorgon åker min mamma till usa.. avundsjuk!!!

men...till det mest viktiga kanske

mr O.. har ju träffat ngn ny tjej.. ytterligare en 90a.. vad ser folk... BAAAH!
fick även reda på att hon redan varit OTROGEN... SYYNNDDD!!...

när han sa det grät jag i 4 timmar... tårarna bara rann och rann ner...:/:/
men nu känns det okej.. men nu är det slut på ritkigt.. funderar på om jag ska träffa honom innan jag sticker eller vara iskall och kanske bara skicka ett dåligt sms på kastrup.. sitter på kastrup och lämnar sverige idag.. tack för allt?
önskar jag vore så stark.. kommer jag vinna på det i längden..

nu vet jag absolut inte mer vad jag ska skriva.. men iaf:)
pusskram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0