drömprins?

Vad definierar en "drömprins" hur är eran drömprins?

kommer låta kanske jätte äckligt.. men min pappa.. han är den mest underbara mannen som jag känner.. jag kan ju inte veta allas relationer till sin pappa.. men för pappa kan jag berätta allt... verkligen en sån kille man vill bli tillsammans med:D...

men han e ju min pappa hehe:D

jag kämpar vidare varje dag.. har bestämt att min blogg ska bli min dagbok om hur varje dag med oskar går.. självklart kommer annat också nämnas..

när man är 20 år... vad förväntas av andra då? borde jag ha egen lägenhet?.. börjar utbild sig?.. förlovad?
är man misslyckad om man är ensam.. ingen utbildning och bor hemma??

men btw så helt okej dag.. men nu kommer magonten.. ringer du? ringder du inte? va säger jag?
allt kretsar kring dig?

ahh jag bli galen!

puss vänner<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0