Många blandade känslor!


Allt rullar på tycker jag, har inget speciellt planerat...:) väldigt skönt så mjukis te och en riktigt bra film det är nog vad min onsdag ska gå ut på..

nio ikväll inväntar jag samtal:D... närmar sig med stormsteg

sista tiden har känts ganska bra måste jag säga, har kämpat mg framåt till där jag står nu utan att vara så ledsen uta tänkt på positiva saker:) det får mig att må bra!

saknar maria å paula jämt!!

stina saknar jag över mycket har ju inte hört ifrån dig på 1 och en halv vecks, du är i usa;) jag blir såå ledsen hehe:D:D

så nu ska jag göra mig en riktigt stor och god frukost:)

ha det fint så skriver jag sen igen!

puss<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0