I can live without you

With or without you?
 cab live without you...

10 månader och 16 dagar.,,, då mitt liv krossades, men samtidigt då jag började leva livet..
men på något sätt så känns det som om att jag har levt färdigt det livet.. kanske.. kanske inte.. men om jag e färdig vill jag fortsätta ha dig i mitt liv... jobbigt men sant..

men för övrigt i mitt liv, varför förändrades allt så drastiskt..:/ allt va ju så bra innan..jaja det löser sig:)

nu ska jag äta fruskot... kolla gymnastik.. och sen ner till stan för att kolla tatuering:)..


30/11-03.. den dagen glömer jag aldrig...

inte 17/5-08 HELLER:D.. usa usa usa

snart åker jag iväg.. åker iväg för att stanna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0