förvirrande...

maria och paula förgyller alla mina dagar här på jorden...!!!

varför så jävla komplicerat??
fyllan? jovisst men sen då??
det var fint, det var underbart... men varför krossa mitt hjärta?
varför försöka lappa ihopa det genom det ena och krossa den igen dagen efter...

Jag kan skylla ¨på mig själv... men samtidigt har ju också en viss anspelning i detta.. det är ju ändå du...du som ringer, du som säger saker... baah jag blir tokig!!!

plus att anton flyttat tillbaka...och det bara e ännu värre!!! älskar dig!

Men den 5 spetember beger jag mig till usa igen.. kommer inte bli samma sak men new york igen tackar ingen nej till:D lika mkt shopping som sist.. kanske ska slå rekord med att köpa skor.. 15 par denna gången ist för 12:P

ska snart lämna in mina au pair papper... new york för 4 gången:D:D

kanske ska tänka på att sova.. men en viss oro har catja i kroppen..

men imorgon börjar dagen med frukost med emma:D!!

Maria och Paula: bättre än bäst!
Nikki: alltid där:D
nelly: bästisen jag alltid kommer att ha:D!
stina: finner inga ord för dig<3
Anton: den som alltid alltid kommer betyda det där lilla exttra, för du e kille haha:D
emma: seeee yyyaaaa:D:D!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0